"Some people feel the rain . Others just get wet." - Bob Marley

joi, 19 noiembrie 2015

Mai am un pic de aer in plamani

                  Imi lipsesti. Imi lipsesti in moduri in care nu credeam ca este posibil sa imi lipseasca o persoana. Cu ceva timp in urma m-am hotarat ca tu esti demn de iubirea mea, dar nu am sesizat ca tu fix in acelasi moment ai considerat ca nu merit iubirea ta. Timpul a tot trecut si a trecut, si noi suntem mai departe ca niciodata. Cu ceva vreme in urma spuneam ca as vrea sa te sun dar nu pot apela numarul tau, acum pot sa te sun,, nu ma opreste nimic, dar nu stiu ce sa fac cand descopar din nou si din nou ca la capatul celalalt nu mai este nimic.
                  Ca o mica fraiera ce sunt am construit iubire in jurul tau, mi-am imbracat sufletul cu tine si mi-am culcat dorintele si sperantele in inima ta, nu am fost capabila sa observ ca tu ma tot trimiteai la plimbare. Nu stiu ce sa fac, nu gasesc o solutie dragostei pe care ti-o port si nu gasesc motivul dragostei pe care ai incetat sa mi-o mai porti.
                 Este adevarat ca relatiile cresc si descresc, parcurg drumuri lungi in care te mai ratacesti in intersectii, dar ce sa fac cand noi nu ne mai intalnim? Este adevarat ca am fost extraordinar de incapatanata si ca m-am luptat cu tine si cu dragostea pe care nu vroiam sa o accept, dar toate astea pentru ca fusesem atat de dezamagita de atat de multi oameni. Stiu ca nu e corect acum sa pretind ca am fost mai buna, dar chiar am fost atat de rea? Eu imi raspund cu "nu" din nou si din nou, dar ma gandesc ca tu ai avea o alta parere. Considerand ca tu ai o alta parere, ce facem noi aici, ce ne jucam? Ti-am spus ca nu ma mai joc, ca am renuntat la asta, am crescut si am crezut ca am crescut impreuna si ca dragostea mea este de ajuns.
            Imi tot impun in minte limite pe care tu reusesti sa le depasesti si spun "gata, de data asta este gata" si nu ma tin de cuvant pentru ca asa sunt eu cand am pe cineva inradacinat in sufletul meu. Mor cu el de gat, imi pun dragostea ca o caramida in jurul picioarelor si sar in mare. Imi doresc sa renunt pentru ca nu reusesc sa te gasesc. Oare cat aer mai am in plamani? Cat timp mai pot sa imi tin respiratia sub apa? Ai de gand sa vi sa ma salvezi? O sa te intorci din drum, o sa privesti peste umar si o sa vezi cum ma innec? Nu imi pot da seama daca ai curajul sa intinzi o mana si sa salvezi ce a mai ramas.

Mai am un pic de aer in plamani. Ma sufoc.


Un comentariu:

  1. Acesta este Oceanic-Finanțe pe care le oferim împrumuturi persoanelor fizice și companiilor din întreaga lume, suntem înregistrați și licențiate companie de împrumut, Aveți nevoie de un împrumut pentru a vă plăti facturile? aveți nevoie de un împrumut pentru a începe o afacere? aveți nevoie de un împrumut pentru a cumpăra un apartament? oferim tot felul de împrumuturi, dacă sunteți interesat în obținerea unui împrumut de orice fel pur și simplu Email: Oceanicfinance113@gmail.com sau whats-app: +1 (267) 725-7570

    RăspundețiȘtergere