"Some people feel the rain . Others just get wet." - Bob Marley

sâmbătă, 21 noiembrie 2015

                   Am deschis acest fisier cu gandul de a scrie despre tine, dar nici nu stiu ce sa zic. Ma gandesc la atatea lucruri frumoase si apoi imi amintesc de atat de multe lucruri urate. Am gasit ceva. Eu m-am schimbat, si nu de haine sau si de ele. Iti mai aduci aminte cine eram eu acum cativa ani?
Imi aduc aminte ca nu imi pasa de parerea oamenilor, ca nu imi doream sa fac parte din multime, imi aduc aminte ca imi placea atat de tare sa fiu diferita. Iti mai aduci aminte de fata aia cu bretonul in ochi si geaca aia de piele nelipsita?
Zambesc. Ma indragostesc. Ascult. Scriu. Te gasesc.
                  Ma intreb care dintre noi doi s-a schimbat mai mult. Suntem diferiti. Mi-am dorit sa fim la fel si mi-am dorit sa fiu ceva ce iti place tie. Dar tu te-ai indragostit de mine de atunci, nu de mine devenita acum. Ma tot gandesc daca nu cumva ti-am inteles gusturile atat de gresit, cine de cine tine? Tie de cine iti place?
                 Dragoste? Hai sa iti cumpar o halba de bere ca oricum Moetul e cam scump. Stii ca sunt o scumpa si cand nu sunt inconjurata de diamante. Spune-mi tu cui ii sta mai bine cu un pahar de Jack Daniel si cu o tigareta Marlboro, noua sau lor?
                  Te invit sa ma tii strans de mana si sa cucerim lumea lor chiar daca nu suntem ca ei. Pot sa joc atatea roluri si stiu sa fiu in atatea moduri, stim nu? Tu crezi ca ei s-ar prinde ? Uita-te si tu. Cui seman? Ca tu nu semeni.
Nopti ca ale noastre, tu crezi ca au ei? Dar nu uita, uita-ma daca nu am dreptate.    

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu