"Some people feel the rain . Others just get wet." - Bob Marley

joi, 23 octombrie 2014

         Am vrut sa fiu a ta, nu ai vrut sa fii al meu, cel mai probabil nepotrivire de caracter. Am probleme. Inspir si expir fum de tigara, stig si aprind vise in cea mai murdara scrumiera de pe masa. Tigarile patate de ruj rosu aprins sunt toate ale mele, fiecare frustrare e stinsa de un zambet satisfacator si multumit. Arogant, mereu impunator, putin irascibil trezesti in mintea mea cele mai perverse ganduri, sunt dominata de dorinte aprinse.
        Sa ma urc in trenul asta plin de regrete? Opreste-te in fiecare statie a sufletului meu si picteaza in culori reci si sumbre doar seri pline de pacate.
        Oare ploaia poate sa ma spele de tine? Ultima data mi-am luat o umbrela, am vrut sa ma feresc, am vrut sa te pastrez in mintea mea. Acolo inca ne intalnim, suntem asezati intr-un pat imens, stam intisi pe spate, ne tinem de mana si privim tavanul. In mintea mea sunt pictate cele mai frumoase constelatii care ne vorbesc doar noua.
        Tremur toata, vibrez doar cand te uiti adanc in ochii mei si in sufletul meu, ma cunosti mai bine decat ma cunosc eu. Eu nu stiu prea multe, tu mereu stai in umbra nu iti place sa te atinga lumina, nici macar lumina care imi sclipeste in ochi. Ma obisnuisem sa purtam conversatii fara sens in fiecare seara, obisnuiam sa ma invelesc cu vorbele si cuvintele tale, imi tineau de cald, ma linisteau, ma faceau sa imi fie bine.
       Undeva intre candva si acum am pierdut randul gandurilor tale, m-am ratacit de tine, am racit si am stranutat amar de regrete. Ceaiul ala cald pe care am crezut ca o sa mi-l aduci, l-ai uitat pe aragaz si s-a racit. Nici nu stiu cum am ajuns aici si cum toate lucrurile alea bune care ne aduceau mereu impreuna au disparut. Cum eu m-am stins din privirea ta, se pare ca nu suntem actori in "Tanar si nelinistit". Nici o primava nu a reusit sa treaca peste noi, era cald, soarele ardea patimas si dintr-una in alta am ajuns sa tremur de frig.
      Sa ploua, sa ma spal de tine.
      Sunt bine. Sunt bine, da! Asta e tot ce trebuie sa stii tu.        

2 comentarii:

  1. Acesta este Oceanic-Finanțe pe care le oferim împrumuturi persoanelor fizice și companiilor din întreaga lume, suntem înregistrați și licențiate companie de împrumut, Aveți nevoie de un împrumut pentru a vă plăti facturile? aveți nevoie de un împrumut pentru a începe o afacere? aveți nevoie de un împrumut pentru a cumpăra un apartament? oferim tot felul de împrumuturi, dacă sunteți interesat în obținerea unui împrumut de orice fel pur și simplu Email: Oceanicfinance113@gmail.com sau whats-app: +1 (267) 725-7570

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulțumesc pentru tot Dr. Ellen! După ce te-am contactat pentru a mă ajuta să nu mai divorțez de soțul meu, soțul meu a încetat să mai depună acte de divorț și lucrurile stau mult mai bine. După cum ai spus, tot procesul de divorț a fost anulat, femeia rea ​​care a creat probleme în căsnicia mea a părăsit soțul meu și acum suntem foarte fericiți împreună. Împărtășesc această experiență de viață cu oricine se confruntă cu provocări similare în relația lor, căsătorie sau orice altă problemă. , o puteți contacta pe Dr Ellen pe WhatsApp +2349074881619
    Ea este competentă în următoarele vrăji:
    * vrăji de dragoste
    * vrăji de căsătorie
    * vrăji de bani
    * vrăji de frumusețe
    * Vrăji de noroc
    * Vrăji de atracție sexuală
    * Vrăji de vindecare a SIDA
    * Vrăji de loterie
    * Blestemele elimină imediat vrăjile
    * Vrăji de protecție
    * Vrăji de loterie
    * Vrăji norocoase
    * Vraja de fertilitate
    * Inel de telekineză 💍
    E-mail: ellenspellcaster@gmail.com
    Whatsapp +2349074881619

    RăspundețiȘtergere