"Some people feel the rain . Others just get wet." - Bob Marley

luni, 17 noiembrie 2014

           Uneori imi este tare dor de acel el care obisnuia sa ma iubeasca in fiecare anotimp al meu. Imi este dor sa imi las toate slabiciunile sa treaca din mine in tine si din tine in noi. In unele seri imi vine sa iti formez numarul din reflex si sa iti povestesc cum a trecut o alta zi pe langa mine. Sunt vinovata ca am plecat, ca nu am mai putut ramane, ca m-au daramat toate pacatele, ca nu am mai putut sa te iubesc la fel de mult cum ai putut tu sa ma iubesti. Cu toate astea nu am putut sterge nimic, am pastrat totul in mine, sunt toate la locul lor asa cum le-ai lasat tu, in seara in care te-am obligat sa pleci.
       Sunt convinsa ca am ales corect pentru amandoi, dar asta nu schimba nimic. Nu imi stinge dorul si nu imi aprinde dragostea. Am pierdut din mine cum si tu ai pierdut din tine bucati de suflet. Mi-am pierdut cel mai frumos zambet si mi-am castigat franturi de libertate. Nu gasesc in mine puterea de a te uita, de a intoarce si ultima foaie, de a inchide cartea. Am scris ultimul capitol, l-am citit si recitit, pretind ca nu este perfect, dar cand relatiile s-au incheiat deplin?
      Am sperat sa imi gasesc linistea, sa ma gasesc pe mine. M-am pierdut pe mine din ce in ce mai tare si nu reusesc sa dezlusesc incotro ma indrept si unde vreau sa ajung. Erai gandul meu din fiecare seara si ma imbracam cu tine in fiecare dimineata, nu am vrut sa renunt, dar pur si simplu nu am mai putut sa respir. Ma innecam in propriile mele sentimente si frustrari, ma epuizam pe mine sa inteleg ce se intampla cu noi.

Nu am putut sa ma repar. Imi pare rau.  
 

3 comentarii:

  1. Acesta este Oceanic-Finanțe pe care le oferim împrumuturi persoanelor fizice și companiilor din întreaga lume, suntem înregistrați și licențiate companie de împrumut, Aveți nevoie de un împrumut pentru a vă plăti facturile? aveți nevoie de un împrumut pentru a începe o afacere? aveți nevoie de un împrumut pentru a cumpăra un apartament? oferim tot felul de împrumuturi, dacă sunteți interesat în obținerea unui împrumut de orice fel pur și simplu Email: Oceanicfinance113@gmail.com sau whats-app: +1 (267) 725-7570

    RăspundețiȘtergere
  2. Obținerea unui împrumut legitim au fost întotdeauna o problemă uriașă Pentru atât de mulți clienți care au nevoi financiare. Problema creditului necorespunzător și a garanțiilor sunt ceva de care clienții sunt întotdeauna îngrijorați atunci când solicită un împrumut de la un creditor legitim. Dar MIDLAND CREDIT FIRM a făcut această diferență în industria creditelor. MIDLAND CREDIT FIRM a fost acreditat de consiliul organizației de creditare pentru a acorda împrumuturi clienților locali și internaționali cu o dobândă de 3%. Ni s-a oferit privilegiul de a răspunde nevoilor dvs. financiare. Problema creditului nu ar trebui să te împiedice să obții împrumutul de care ai nevoie.

    Serviciile noastre includ următoarele: -
    * Împrumuturi pentru investitori
    *Consolidarea datoriilor
    * Ipoteca a doua
    * Împrumuturi de afaceri
    *Imprumuturi personale
    * Împrumuturi internaționale

    Fără securitate socială și fără cec de credit, 100% garanție. Tot ce trebuie să faceți este să ne anunțați exact ce doriți și cu siguranță vom face ca visul dvs. să devină realitate. MIDLAND CREDIT FIRM spune DA atunci când băncile dvs. spun NU. În sfârșit, finanțăm o firmă de împrumuturi la scară mică, intermediari, instituții financiare la scară mică pentru că avem capital nelimitat. Pentru detalii suplimentare despre cumpărarea unui împrumut de la noi: Răspundeți imediat la acest e-mail: midland.credit2@gmail.com

    Nume companie: MIDLAND CREDIT HOME
    Email companie midland.credit2@gmail.com
    ID companie NMLS: 315276.
    Site-ul companiei: midlandcreditonline.com

    Motto: Investiția pentru generații.

    RăspundețiȘtergere
  3. Mulțumesc pentru tot Dr. Ellen! După ce te-am contactat pentru a mă ajuta să nu mai divorțez de soțul meu, soțul meu a încetat să mai depună acte de divorț și lucrurile stau mult mai bine. După cum ai spus, tot procesul de divorț a fost anulat, femeia rea ​​care a creat probleme în căsnicia mea a părăsit soțul meu și acum suntem foarte fericiți împreună. Împărtășesc această experiență de viață cu oricine se confruntă cu provocări similare în relația lor, căsătorie sau orice altă problemă. , o puteți contacta pe Dr Ellen pe WhatsApp +2349074881619
    Ea este competentă în următoarele vrăji:
    * vrăji de dragoste
    * vrăji de căsătorie
    * vrăji de bani
    * vrăji de frumusețe
    * Vrăji de noroc
    * Vrăji de atracție sexuală
    * Vrăji de vindecare a SIDA
    * Vrăji de loterie
    * Blestemele elimină imediat vrăjile
    * Vrăji de protecție
    * Vrăji de loterie
    * Vrăji norocoase
    * Vraja de fertilitate
    * Inel de telekineză 💍
    E-mail: ellenspellcaster@gmail.com
    Whatsapp +2349074881619

    RăspundețiȘtergere