"Some people feel the rain . Others just get wet." - Bob Marley

miercuri, 15 octombrie 2014

          Nu stiu de unde sa incep, nu mi-am mai asternut gandurile de atat de multa vreme incat in seara asta sunt coplesita si nu reusesc sa le asez in ordine. Sunt din nou aici, in acelasi punct in care ma tot regasesc, am in suflet bucati din inimi frante. Nu imi amintesc cand am plecat pe drumul asta si nu inteleg nici cum am reusit sa ajung sa ma consum ca o tigara pana la filtru. Mi-am dorit libertatea de a alege dar nu m-am gandit niciodata ca eu nu voi fi aleasa.
        Il cunosti pe baiatul acela care te provoca sa vrei mai mult de la tine, care parea sa te cunoasca inainte sa ii spui ceva? Il cunosc pe baiatul ala cu ochii patrunzatori care atunci cand iti zambeste ai impresia ca toata lumea din jurul tau se termina si incepe doar cu voi doi. Nu m-am gandit niciodata ca eu nu as putea sa fiu lumea lui si nu m-am gandit nici o clipa ca el ar putea fi lumea mea. Ma gasesc pierduta intre lumi care nu exista decat in mintea mea si in paharul de vin rose de pe masa. Nu pot sa fac nimic, sunt blocata intr-un pachet de tigarete Marlboro, aprind si sting frustrari intr-o scrumiera care da pe afara de la atatea regrete, visuri si atingeri stinghere, absolut lipsite de sens. Vad in mine omul care nu imi doream sa fiu, vad atat de multe clipe pierdute in vorbe fara sens pentru atingeri dure si reci ca o bucata de calota glaciara.
         Am pierdut sirul zilelor in care nu simteam, pur si simplu nu simteam. Pot sa ard in mine atatea sentimente, teacuri de bani marunti, de parca as fi la lautari. Imi aud numele in microfon, ma ridic impasibila de la masa, si strig fara nici un regret fara numar pentru toate din mine si din tine. Nu as fi vrut sa te intelnesti cu toate slabiciunile mele si nici sa ma citesti ca o carte deschisa, dar sufletul meu colorat si exaltant nu reuseste sa se ascunda intre pagini. Sunt aici, asezata pe un cearceaf alb curat si apretat, murdara de toate slabiciunile si dorintele patate de cerneala.
            Sunt goala in fata ta, probabil imi musc buza de jos....        

2 comentarii:

  1. Acesta este Oceanic-Finanțe pe care le oferim împrumuturi persoanelor fizice și companiilor din întreaga lume, suntem înregistrați și licențiate companie de împrumut, Aveți nevoie de un împrumut pentru a vă plăti facturile? aveți nevoie de un împrumut pentru a începe o afacere? aveți nevoie de un împrumut pentru a cumpăra un apartament? oferim tot felul de împrumuturi, dacă sunteți interesat în obținerea unui împrumut de orice fel pur și simplu Email: Oceanicfinance113@gmail.com sau whats-app: +1 (267) 725-7570

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulțumesc pentru tot Dr. Ellen! După ce te-am contactat pentru a mă ajuta să nu mai divorțez de soțul meu, soțul meu a încetat să mai depună acte de divorț și lucrurile stau mult mai bine. După cum ai spus, tot procesul de divorț a fost anulat, femeia rea ​​care a creat probleme în căsnicia mea a părăsit soțul meu și acum suntem foarte fericiți împreună. Împărtășesc această experiență de viață cu oricine se confruntă cu provocări similare în relația lor, căsătorie sau orice altă problemă. , o puteți contacta pe Dr Ellen pe WhatsApp +2349074881619
    Ea este competentă în următoarele vrăji:
    * vrăji de dragoste
    * vrăji de căsătorie
    * vrăji de bani
    * vrăji de frumusețe
    * Vrăji de noroc
    * Vrăji de atracție sexuală
    * Vrăji de vindecare a SIDA
    * Vrăji de loterie
    * Blestemele elimină imediat vrăjile
    * Vrăji de protecție
    * Vrăji de loterie
    * Vrăji norocoase
    * Vraja de fertilitate
    * Inel de telekineză 💍
    E-mail: ellenspellcaster@gmail.com
    Whatsapp +2349074881619

    RăspundețiȘtergere