"Some people feel the rain . Others just get wet." - Bob Marley

joi, 28 noiembrie 2013

Suntem vinovate !

Tot timpul cand imi simt nasul inghetat de frig am obiceiul sa ma gandesc la vara. Anotimpul asta este tot timpul plin de sentimente, poate pentru ca stau la mare , poate pentru ca imi place de el si sunt subiectiva sau poate petru ca in fiecare vara ma indragostesc si reintragostesc.
Stiu ca baietii sunt absolut adorabili cand nu recunosc nici in ruptul capului ca sunt absolut indragostiti de tine. Este adevarat ca de cele mai multe ori dragostea dureaza cat o saptamana de vara , este o dragoste rapida , furtunoasa mai bine zis o ploaie de vara care te uda bine. Apare cand te astepti cel mai putin si de cele mai multe ori se termina cand nici nu incepuse. Este un fel de vata de zahar pe bat pe care o vezi mare si delicioasa dar de fapt se topeste imediat, este lipicioasa si in cateva minute te intrebi unde a disparut norisorul roz din varful batului.
Iubirile au un obicei aparte sa vina si sa plece. In cele mai multe cazuri vin doar cand nu te astepti si pleaca cand iti este lumea mai draga. Din sirul iubirilor nemarginite, pierdute in valurile marii am facut cu totii parte cel putin o data in viata noastra. Ma gandesc adesea de unde incape in noi atata iubire de o risipim in stanga si-n drapta fara nici cea mai mica chibzuinta . Am obervat de atatea ori pe strada iubiri lesinate, intinse pe asfaltul incins care stau sa se bronzeze, ascunse sub o pereche de ochelari de soare de m-am saturat de ele, pur si simplu uneori am impresia ca nu mai am loc de ele pe strada, in autobuz sau in biserica. Uitasem de partea in care nici macar Google-ul nu mai functioneaza cum trebuie de la atata iubire. Deschid televizorul si ma izpeste iubirea , incerc sa deschid radioul ... mare greseala am facut.
Uneori am impresia ca pur si simplu nu-mi mai place dragostea, am cumparat-o de atatea ori incat parca nu mai are acelasi gust. Bomboane de ciocolata, ceai de fructe de padure, capsuni, creioane colorate, carti usor lacrimogene si nu in ultimul rand tigarete cu aroma de trandafiri.
Pana acum cateva zile as fi fost convinsa ca sunt o romantica incurabila. Se pare ca pana si eu am leac.
Norocul meu ca fac parte din categoria fiintelor blande, firave, usor imorale dar tot timpul tandre. Mai simplu asa, pentru critici, sunt femeie. Nu ai cum sa nu ne iubesti ... Suntem absolut vinovate pentru toata iubirea asta din lume, oricum mai frumos o spune Mircea Cartarescu.      


Un comentariu:

  1. Mulțumesc pentru tot Dr. Ellen! După ce te-am contactat pentru a mă ajuta să nu mai divorțez de soțul meu, soțul meu a încetat să mai depună acte de divorț și lucrurile stau mult mai bine. După cum ai spus, tot procesul de divorț a fost anulat, femeia rea ​​care a creat probleme în căsnicia mea a părăsit soțul meu și acum suntem foarte fericiți împreună. Împărtășesc această experiență de viață cu oricine se confruntă cu provocări similare în relația lor, căsătorie sau orice altă problemă. , o puteți contacta pe Dr Ellen pe WhatsApp +2349074881619
    Ea este competentă în următoarele vrăji:
    * vrăji de dragoste
    * vrăji de căsătorie
    * vrăji de bani
    * vrăji de frumusețe
    * Vrăji de noroc
    * Vrăji de atracție sexuală
    * Vrăji de vindecare a SIDA
    * Vrăji de loterie
    * Blestemele elimină imediat vrăjile
    * Vrăji de protecție
    * Vrăji de loterie
    * Vrăji norocoase
    * Vraja de fertilitate
    * Inel de telekineză 💍
    E-mail: ellenspellcaster@gmail.com
    Whatsapp +2349074881619

    RăspundețiȘtergere