"Some people feel the rain . Others just get wet." - Bob Marley

sâmbătă, 2 februarie 2013

O lovitura, doua , trei .

......cadeau picaturi de placere in pahar , cadeau vise secerate de minciuni, cadeau si lacrimi si zambete si strigate si dor de nu ma uita, cadeau cu putere , loveau , te provocau , te macinau pe interior. Ma incapatanez sa schimb lucrurile si oamenii dupa pricipiile mele, confundandu-ma cu zanele si ursitoarele din povesti, povesti care incep mereu cu "A fost odata..."
A fost o data , a fost de doua ori si va mai fi in continuare , ca doar suntem niste pagini albe care pana la sfarsitul vietii aduna bagaje si bagaje de litere , scrijelite adanc in retina si imprimate frumos cu tus negru pe suflet.
- Ai simtit asta? Ma intreb mereu ce se intampla cu mine...
- Am simtit asta , a fost ca un pumn puternic pe care vrei sa-l uiti cat mai repede, a fost genul de lucru care-ti taie respiratia, te doboara si te chinuie incet si perseverent.
- Si ce ai de gand sa faci?
- Pai... am de gand sa strang cat mai multi pumni, am de gand sa am o colectie frumoasa de zgarieturi si desene pe retina si in inima.
- De ce ai face asta ?
- Pentru ca iubesc viata, pumnii fac parte din viata fiecaruia, pentru ca traiesc sa invat din fiecare moment si nu ma va oprii un pumn.
- ...dar pumnii dor....
- Da. Pe moment dor atat de tare incat nu stii pe cine sa mai injuri , dar dupa ce realizezi de ce ai primit pumnul respectiv iti apare un zambet idiot pe fata si-ti spui "Ce prost am fost..."
- Pai si nu inteleg...? iti plac sau nu pumnii?
- Sigur ca nu-mi plac pumnii . Dar...vezi tu, in viata primesti foarte des pumni si treptat inveti cum sa-i ocolesti, cum sa-i primesti , cum sa-i interpretezi. Inveti cum sa-i privesti, inveti cum sa nu te lase jos pe pamant o lovitura. Esti pregatit sa le urezi bine ai venit, sa-i analizezi si sa le gusti gustul. E placut sa stii ca te poti ridica dupa o lovitura puternica , e placut sa stii ca oricat de tare ai fi lovit, tu iti continui drumul. Pentru ca treptat capeti rezistenta , pentru ca in timp durerea se diminueaza si estompeaza . Pentru ca ce te-a facut sa cazi jos prima data si sa tipi de durere, acum iti aduce doar o injuratura in gand si mai tarziu vei rade provacandu-l sa te loveasca si mai tare. Dupa parerea mea asta este doar viata , intr-un context extrem de simplu.

Un comentariu: