"Some people feel the rain . Others just get wet." - Bob Marley

vineri, 30 noiembrie 2012

Cadoul meu pentru tine....

           
               Cadoul meu sunt cuvintele, ele se intiparesc pe retina celor care citesc , intra in inima si se aseaza usor pe suflet. O zi frumoasa , o zi de inceput de iarna in care razele soarelui inca te rasfata , suntem sau nu fericiti cu asta, depinde de fiecare. Scriu pentru tine, pentru bratele puternice si pline de dragoste care ma ancoreaza intotdeauna in inima ta.
               Mi-ai intrat in suflet si nu pot sa te scot de acolo, dar nu-i nimic pentru ca stiu ca si eu am un loc special in inima ta . Astazi iti ofer pe tava inima mea si te invit sa ai grija de ea .
               Ma uit in ochii tai si-mi pierd pasii, simt privirea ta atintita pe fiecare pas al meu , ma incanta , ma provoaca , doar zambesc, sunt fericita, sunt recunoscatoare . Am un singur gand ce se invarte uneori in mintea mea " Te tog frumos... nu strica asta " .
               Te privesc , observ toate saruturile mele, saruturi fine, tatuaje permanente pe pielea ta. Sunt incantata, le porti cu mandrie de parca ar face parte din tine.
               Cand obosesc imi asez capul pe umarul tau, pot lua o pauza, pot sa respir usurata si pentru 5 minute stiu ca totul va fi bine. Iubesc zilele linistite in care pur si simplu ma simt fericita, zambesc , nu pot explica ce simt, este doar ceva special.
                Sa nu uiti niciodata puterea , dragostea , fericirea din ochii mei pentru ca eu nu uit niciodata ochii care ma privesc cu incantare , care ma urmaresc curiosi si nerabdatori .
               Gesturile mici, neinsemnate uneori , fac totul , fac totul intre noi.
               Te rog frumos sa nu uiti niciodata sa ma iubesti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu