"Some people feel the rain . Others just get wet." - Bob Marley

luni, 27 august 2012

Heart or Brain

       Se spune ca este important sa-ti urmezi inima, dar daca mi-as urma inima ori de cate ori ea striga dupa ajutor cu disperare, inflacareala, incredere bizuindu-se doar pe sentimente , ma intreb unde as ajunge. Se stie deja ca unele persoane au darul de a-ti da lumea peste cap intr-o secunda , se posteaza in fata ta, spun cateva cuvinte si dintr-o data parca totul nu mai are sens. Eu ma tot intreb in momentul de fata , cum de le permitem acestor persoane sa intre totusi in viata noastra , eu personal nu gandesc in general decat dupa ce actionez , asa ca eu am deschis usa larg si i-am spus intra si acum am un morman cu sentimente , ganduri si nu stiu ce sa fac cu ele , sunt un fel de rufe vechi nespalate si ma tot intreb are rost sa spal rufele astea? Urmeaza frumoasa dilema dintre inima si minte , daca ati sti cum se cearta cam in fiecare zi .

Creierul: Fa-ti o cafea, aprinde o tigara , citeste o carte buna si nu-ti bate capul cu lucruri care chiar nu merita asemenea atentie din partea ta.
Inima : Nu o lasa balta, o sa regreti, rezolva problema, pune mana pe telefon si spune ce ai de spus!
Creierul: Mai mult de atat te poti injosi, draga inima?
Inima: Tu nu stii sa traiesti , pierzi clipa , gandind si analizand toate prostiile , din toate unghiurile, asa ca
lasa-ma..
Creierul : Da pe tine nu prea te duce mintea , a da mi-am adus aminte... nu ai ! Te bagi in toate prostiile, incepi sa bati ca o nebuna, sa strigi , sa alergi impiedicata ca mai apoi eu sa rezolv toate prostiile pe care le-ai facut tu si toate incurcaturile...
Inima: Tu nu stii sa traiesti , tu nu ai pic de viata, de vlaga, de spontaneitate , tu traiesti in carti si filme in loc sa-ti scrii propriul drum si la sfarsit stii cu ce o sa te alegi? Cu o viata plina de regrete!
Creietul: Tu ai curaj sa vorbesti despre regrete, stii de cate ori a trebuit sa te vizitez in spital pentru ca nu asculti niciodata de mine...?

.... Si cearta dintre ei nu se opreste niciodata, absolut niciodata ... este mereu ceva acolo de discutat, de rezolvat si ei nu cad de acord niciodata, iar eu ...eu trebuie intotdeauna sa-l aleg pe unul dintre ei , dar ma tot intreb cand vor ajunge sa fie de acord. De fapt in momentul in care ei vor fi de acord ori voi avea o viata tare plictisitoare ori voi ajunge intr-o gaura a fericirii.
    Se mai spune si ca timpul le rezolva pe toate , credeam ca sunt rezolvate de mult , dar nu sunt si eu ma lupt sa inteleg ce vreau defapt . Stii care este partea absurda in toate astea, aseara  ma aflam intr-o masina care din nu stiu ce motiv mergea pe contrasens si atunci secunda aia , secunda aia a fost mai mult decat importanta, a fost vitala si cu toate astea in secunda aia , nu am simtit nimic, nu mi-a trecut viata prin ochi asa cum se spune, nu m-am simtit pierduta, nu mi-am dorit nimic, pur si simplu am ramas blocata si nu am mai gandit absolut nimic , pur si simplu inima si creierul meu au fost golite de toate , au incetat sa se mai certe.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu