"Some people feel the rain . Others just get wet." - Bob Marley

luni, 13 septembrie 2010

          Si imi aud strigatul lovindu-se incet, tare , ascendent si descendent de peretii incaperii , simt un frig ciudat  care imi patrunde pana la oase si parca imi opreste respiratia si imi incetineste bataia inimii . Ratacesc din nou prin labirintul asta plin de furie si frustrare. Si... nebunia, ma striga pe nume? ...dar nu vreau sa-i raspund. Alerg speriata pe holurile astea  incercand fiecare usa, in speranta ca voi gasi iesirea sau cel putin liniste . Dar am senzatia ca nu reusesc decat sa ma ratacesc si mai tare intr-un maldar de amintiri neplacute, surprinzator de dureroase. Probabil e putin trecut de 3 ,iar imaginatia iar imi joaca feste.  

         Acum ma simt in filmele alea horror, dar din pacate in unul foarte prost ...  Scena aia clasica.... Ma simt urmarita , iar in spatele meu parca mai aud o pereche de pasi ce ma urmaresc si se apropie din ce in ce mai mult ,ii simt respiratia sau mai degraba o aud in urechea mea dreapta ...Panica! Probabil am inghetat de frica. Una gandesc, alta fac.  Ma las incet in jos si imi i-au genunchii in brate. Gandint putin imi dau seama ca nu e cea mai buna idee ,asa ca imi schimb planul , imi aprind o tigara.. daca tot mor sa mor fericita.  . Ma simt privita , dar inca nu mi-am adunat tot curajul ca sa-l privesc in ochii . Probabil nu vreau sa mai indrug aceleasi idiotenii pe care le spun mai mereu., in situatii critice. Nu ca ar fi una.  Parca sa zic ca ultima data ii declarasem razboi , amenintandu-l cu un pistol de jucarie ... deci in seara asta cu siguranta nu pot sa-i spun cat il iubesc , sau sa-l intreb daca facem sex ... sa-i ofer o tigara ca semn de armistitiu?... poate asa se hotaraste sa nu ma mai viziteze atat de des , sau as putea incerca un descantec, sau poate sa-mi dau mie o palma sa ma trezesc si sa merg sa-mi dau cu apa pe ochi .... Grea decizie. 

- Ce faci?  Stiam eu ca iti va fi dor de mine. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu