"Some people feel the rain . Others just get wet." - Bob Marley

sâmbătă, 11 septembrie 2010

  Da ! Asa sunt eu astazi ninge si maine e soare . Probabil peste cateva zile voi fi  inconjurata de harti , voi alerga dupa autobuz, si voi arunca cu ceasul desteptator de perete in speranta ca timpul se va dilata. Si totusi nu ma sperie totul atat de tare . probabil in cateva saptamani ma voi obisnui si va deveni o rutina plictisitoare.

   Si e ceva in ochii lui , ceva ce ma face sa zambesc , si sa-mi spun ca lucrurile bune se intampla cu un motiv .  imi aud rasu pe fundal si-mi privesc urmele lasate de muscatura mea pe umarul lui. Incerc sa fug dar ma prinde din urma . Ma apuca de brat ma intoarce si ma saruta , il prind de mana si ma asez pe nisip " Norul asta are forma de inghetata" 

  Si a  trecut si vara ... probabil nu e de loc vara pe care mi-am dorito ... dar , nu ma pot plange. Sunt multe lucruri pe care nu mi le aduc aminte .le vad intr-o ceata ciudata, simt parca si oboseala si simt mirosul de plictiseala, dar in acelas timp vad fete zambitoare , valuri , nisip , tigari, lacrimi, bere, imbratisari , saruturi, stele . Imi aud mp3-ul pe fundal care are si acum bateri , lumini orbitoare , muzica asurzitoare , transpiratie si sete . Certuri , impacari, dragoste , ura, dezamagiri , prieteni , plete , unghii rosii , bratari impletite , codite colorate , tipede , sandale , rochii, scoici si nisip. Cam asta a fost vara mea, ce nu am facut acum voi face la anul ....

  " Milow - The ride "

4 comentarii: