"Some people feel the rain . Others just get wet." - Bob Marley

marți, 7 septembrie 2010

         Pt un nou inceput , pt ca avenit toamna , pt ca a mai trecut o vara , pt ca am mai crescut putin , pt ca amintirile sunt amintiri si trecutul e trecut. Pentru ca am invatat sa rad si sa zambesc , pentru ca am baut vin cu paiul , pt ca am dansat pana ni s-au tocit baschetii, pt ca imi plac cuburile de gheata si limonata. Pt ca nu mai joc jocuri si pt ca nu mai apas stop si play . Pt ca inca imi doresc un As de pica , pt ca nu m-am ratacit atat de tare , dar nici nu mi-am gasit drumul. Pt ca am ramas aceias persoana plina de vise si sperante , pt ca sunt inocenta spre copilaroasa , sincera si sarcastica . Pt ca pot tipa cat pot de tare , pt ca sunt bruneta si pt ca am nevoie de un ruj rosu. 

     Pt ca persoanele puternice poarta ruj rosu, pt ca eu sunt cerul si prin mine trec avioane, elicoptere , furtuni si tornade dar cu toate acestea sunt tot aici si aici voi ramane.

     Pt ca de acum incolo ma concentrez pe prezent si lupt pt viitor , pt ca am lasat trecut acolo unde ii este locul , pt ca nu mai am inima rupta in mii de bucatele , iar sufletul a fost la dezitoxicare. Pt ca sunt Eu , fata aia care colectioneaza vise si aduna cuvinte care a invatat sa-si stinga tigarea pe inima ta , care si-a cumparat un orgoliu nou si a aruncat la gunoi toate resentimentele pe care le purta in geanta . Pt ca invatam din greseli, si daca nu gresim probabil nu ajungem nicaieri. Pt ca am o agenda nou care imi asteapta gandurile, pt ca am renuntat sa mai lupt cu morile de vant si stiu sa trec si poduri fara a ma mai chinui sa trag pe cineva dupa mine. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu