"Some people feel the rain . Others just get wet." - Bob Marley

joi, 16 septembrie 2010

       Iar curva mea de inima mica si patetica s-a gandit ca nu ar fi rau sa incerce sa-si dea foc . Se credea ea asa shmechera si sexi si ce s-a gandit ..." Ba , eu ii fac pastia " . Dar probabil s-a inselat pt ca in fuga ei pe tocuri a calcat stramb si ghici ce.. Si-a luxat glezna prostuta , iar acum sta in mijlocul drumului si se intreaba " sa fiu fata buna sau cea rea". Eu am sfatuit-o sa-si cumpere ochelari si data viitoare sa se uite pe unde merge ca si asa are destule cicatrici . Dar, cu cine sa te intelegi .  Pe langa ca e mica si cam curva mai e si imfumurata si narcisista . Ce combinatie fatala, nu? Cand am inceput sa tip la ea  si-a bagat castile in urechi si asculta la maxim Meredith Brooks - Bitch. Ma dezamagit , ma asteptam  la mai mult respect din partea ei... Vede ea ... cand o taie cineva... Adica eu m-am saturat de capriciile ei , data viitoare sa-si coasa singura ranile . 

 

Un comentariu: