"Some people feel the rain . Others just get wet." - Bob Marley

miercuri, 22 septembrie 2010

        Se simte miros de toamna in toate, as fi preferat sa fie de tequila ... inghit in sec si-mi spun ca totul va fi bine. Am zis ca ma las de fumat , cafea sau oricare alt viciu, nu prea am reusit nimic. E 2 si am ajuns mai devreme in parc. Privesc niste pustani care joaca inca Sotron , par lipsiti de griji si fericiti, asta ma face sa am nevoie de o tigare pentru ca ar trebui sa zambesc. Imi ocup timpul jucandu-ma pe telefon si fac abstractie de mosulica de pe banca cealalta care ma priveste nemultumit. A intarziat din nou . Si incep sa-mi pierd rabdarea . probabil a dat cu piciorul la ultima lui sansa. 

3 comentarii:

  1. Daca relatia a fost una care te-a consumat din punct de vedere sentimental, poate nu e o idee buna sa o reincepi, oricat de tentant ti s-ar parea. Iar dak da cu picioru unei sanse ..aiurea (dar poate ma insel :D )

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna ziua, dorim sa va facem o propunere comerciala! Daca sunteti interesat trimiteti un e-mail la office@falvorotarybids.ro

    RăspundețiȘtergere
  3. da ai dreptate. In general nu se merita sa tot dai sanse. Dar uneori parca te incapatanezi sa faci lucrurile sa mearga chiar daca e inutil. Am asa impresia ca atunci cand nu ai ceva iti doresti si mai tare , si cand obtii ce vrei nu esti atat de incantata si vrei alceva si tot asa :D

    RăspundețiȘtergere