"Some people feel the rain . Others just get wet." - Bob Marley

duminică, 26 septembrie 2010

   Imi arunc ultima pereche de ochii neudati, imi arunc si haina aia plina de amintir , imi las semnele, tatuajele, mirosul, scrumul si sentimentele la intrare. 

   Am uitat. Si spunand asta ma contrazic, probabil. Am obosit acum mult timp sa lupt pt cazuri pierdute, mi-am ratacit speranta pe una din strazi, mi-am amanetat amintirile si nu am mai avut bani sa le rascumpar. Pur si simplu am renuntat. Unii ar spune ca sunt lasa, altii ca mint , unii ca nu stiu ce zic, Dar chiar m-am saturat sa fiu acolo, fix in mijlocul tuturor problemelor si sa simt cum fiecare rafala de vant ma mai izbeste de cate un zid. 

  Uneori chiar nu pot intelege si probabil am si renuntat la intelegere... dar e greu sa te ritdci din nou si din nou si sa-ti spui ca de data asta merita, ca lucrurile s-au schimbat , cauza si scopul ar fi altele. Uneori as vrea sa fiu din piarta si sa nu mor. Si dupa o dezamagire urmeaza alta si alta si alta dar cand ai parte doar de asa ceva ... Serios... nu stiu unde ma aflu, nici ce simnt si nici ce sa mai gandesc. Chiar as vrea sa inteleg ce e gresit la mn , dar nu reusesc . In general lucrurile nu sunt albe si negre si chiar nu le mai pot lua ca atare ... Cand au inceput si cand vor luar sfarsit?

 Nu mai sunt acolo, am plecat acum ceva timp si continui sa merg chiar daca ma tot inchipui si chiar si atunci cand nimeni nu observa ca merg eu tot ma straduies. Am plecat si chiar nu-mi amintesc drumul de intoarcere. Poate pt ca s-a stricat dar asta e alceva ...  E o alta poveste.


4 comentarii:

  1. Uneori nu ai ce sa intelegi, fiindca nu poti controla nimic din ce ti se intampla. Mai tarziu realizezi futilitatea destainuirii tale scrise si starea pe care o descrii ti se va parea tragi-comica... O sa treaca.

    RăspundețiȘtergere
  2. si eu traiesc povesti..si parca de fiecare data aceleasi povesti parca trase la xerox...si mereu o iau de la capat zicandu-mi : "poate acum va fi bine.."..dar de fiecare data imi iau acea lovitura..ma gandesc ce nu fac bine..dar cred ca o fac zadarnic..pt ca ei,ele,noi sunt niste fututi...superficiali..

    RăspundețiȘtergere
  3. imi cer scuze petru a 2lea parca..lam repetat..:)

    RăspundețiȘtergere