"Some people feel the rain . Others just get wet." - Bob Marley

joi, 19 iulie 2012

Altceva decat cu ce v-am obisnuit ...

      Este liniste, este frumos , este dragoste, este fericire, este frumusete, este.... Si cum sa spun asta si ce sa spun despre asta?  Sa spun ca-mi merge al naibii de bine, sa caut imperfectiunea si sa ma plang sau as putea pur si simplu sa nu mai vorbesc, cred ca am fi cu totii mai fericiti , dar minuni atat de mari nu se intampla niciodata . De ceva zile ma tot gandesc sa-mi decid intr-un final viitorul, da am mai stat eu asa sa ma gandesc si parca nu e bine , parca nu sunt stapana pe situatie, asa ca am dat un telefon la Cel de Sus si l-am rugat frumos sa decida el , eu am trimis dosarele acolo unde am crezut de cuviinta si acum sa vedem , sa vedem ce o sa iasa. Suna periculos ! In una din zile spuneam ca nu-mi gasesc cuvintele , parca atunci cand iti merge bine nu stii ce sa spui , tolerezi mai usor problemele , am tot facut exercitii de respirat , am decis sa mai inchid si ochii asa usor uneori. Dar e greu , e greu sa spui : " Sunt fericita!" am cuvintele astea pe buze si parca nu le pot pronunta , ma sperie, ma sperie ceva, nu stiu exact ce , da ceva le opreste. Poate pentru ca nu as vrea sa imi dezamagesc cititorii cu fericirea mea , poate imi e frica sa nu cobesc, poate nu sunt pregatita sa recunosc un fapt pe care il simt destul de bine, poate imi este teama... poate sunt doar paranoica.
    Blogul meu avand un caracter romantic , ar trebui sa.... Nu stiu cum sa zic asta , a da... sunt cuvintele alea ... " Sunt indragostita " . Da , ati aflat: eu , sunt indragostita , sunt indragostita de tine , si da cu tot tacamul: fluturasii nelipsiti din burtica, tresarire la numele tau pe ecranul telefonului meu , zambet tamp pe fata mea , fraze incoerente si tot ce mai vrei. Nu ca nu as fi genul de persoana care se indragosteste , relativ repede si nu stie cum sa modereze acest sentiment,da... . In situatia actuala incerc sa fiu o persoana responsabila cu capul pe umeri , genul de fata care nu ar da cu sticle de bere in cap la baieti , intelegeti voi: o persoana normala , modesta , calma, intelegatoare, ce nu a avut inima rupta in milioane de bucatele, surprinzator cineva care chiar se intalneste cu cineva. Da acum vine intrebarea mea : " Asta chiar sunt eu ? " sau deja am ajuns intr-un alt film , nu-mi spune: am imbatranit ! Eh... nu .... glumesc, in clipa de fata , ma surprind pe mine , ma surprinde placut evolutia persoanei mele, practic sunt chiar mandra de mine , avand in vedere rezultatele examenului , cum ii spunea... bacalaureat si cine stie poate cu putin noroc voi imbraca si haine de jurnalista , mai dureaza putin pana aflu cum sta treaba , dar... hai ca poate am noroc , cum spuneam , poate sunt intr-o pasa buna , ce naiba ... O merit. Greu de crezut , dar poate chiar exista Karma, serios am observat eu asa cateva lucruri per total in lumea mea, lumea mea fiind nu alta decat cea care ma dezamagea neincetat  , sa spunem ca lucrurile stau bine asa cum sunt si acum draga mea Karma sa stii ca nu te vorbesc pe la spate , de fapt chiar te laud in clipa asta : " Esti o fata buna " ( in toate sensurile?! )

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu